NIEUWE CONSUMPTIEMUNTEN

Oude munten vervallen per 13 september 2026

Met ingang van 23 mei 2026 komen er 2 nieuwe consumptiemunten: een paarse (€ 2,00) met een bij-opdruk en een turquoise (€ 1,00) met een vlinder-opdruk.

De eerder uitgegeven groene en oranje munten (de oude munten) kunnen dit jaar nog gebruikt worden uitsluitend op het:

  • openingsfeest (23 mei)
  • fiesta floral feest (1 en 2 augustus)
  • eindfeest (12 september)

De oude munten kunnen niet worden ingewisseld voor de nieuwe munten.
Na het eindfeest zullen de oude munten niet meer geldig zijn.